26 Haziran 2014 Perşembe

YOL SENİN,YOLCU SENSİN...








SEN YORULMA DİYE

Senin kederlerin var bilmediğim hüzünlerin 
Benim içimde kıyametler kopuyor.
Sen kendi dertlerinle uğraşırken,
Benim yüreğimde yangınlar çıkıyor
Çıkmazlarda sanıyorsun sen kendini,
Benimse yollarım hep sana çıkıyor.
En zor anımda tutmak istediğim eldi senin elin
Uzatmaya çekindiğin.
Omuzuna yaslasaydım başımı geçecekti kederlerim.
Omuzların doluydu başka başka yüklerle.
Bana yer yoktu o omuzlarda fark ettim.
Yüklerine ortak olmak isterdim,
Beraber taşıyalım yorulma diye.
Her şeyi gizledin.
Bense gizli gizli izledim.
Fark etmediğimi sandığın her şeyi fark ediyorum.
Galiba yüreğine en büyük yük benim.
Sevgi her şeye yeter diye bilirdim.
Yetmiyormuş öğrendim.
Sormadım bir gün anlatırsın diye.
Oysa ben her şeyimi paylaşmıştım seninle.
Bunu da yük edindin değil mi kendine.





Senin kederlerin var 
Gözlerinde gördüğüm hüzünlerin,
Benimse yüreğimde ölümler.
Zor günler yaşadık biliyorum.
Benim desteğim sevgindi oysa;
Sen benim sevdama güvenmedin.
Neleri göğüsledi bu kalp bir bilsen.
Senin dertlerini mi çekemezdim?
Her defasında binlerce kez söyledim;
Uzaklaşma benden,
Uzak olmasın kalbin kalbime.
Sessizlikle sınama beni.
Sen sustun.
Sen sustukça ben kan kustum göremedin.
Çok mu basit gördün sen benim sevdamı?
Çok mu çocukçaydı?
Hiç mi bilemedin, bir tek özlenenin kendin olduğunu
Hiç mi göremedin seninle bir başka olduğumu.
Her içine kapanışın beni de zindanlara kapatıyor.
Anahtarı olmayan kapıları çarpıyorsun yüzüme.
Her defasında yeniden öğreniyorum çaresiz olduğumu.
Yetemiyorum ben sana.
Tutamıyorum ki ellerinden kaldırabileyim düştüğün yerden.
Telleri dikenli çitler çekiyorsun aramıza,
Ne zaman aşmaya çalışsam yara bere içinde kalıyorum.
Sen kanama diye ben gelmek istesem de gelemiyorum





Gülmüyorsun.
Kimse anlamasın diye sahte gülücükler var dudağında.
İçinde fırtınalar kopuyor biliyorum.
Anlatmıyorsun ama anlıyorum.
Ben kendi çıkmazlarımı boş verdim
Kendi fırtınalarımı unuttum.
Kederlerim hüzünlerim varsın olsun
Ama sen üzgün olma.
Suskun kalma.
Ben sana kıyamıyorum kendime kıydıgım kadar.
Sen kıyabiliyorsun ama.
Bile bile yokluğunu yaşatıyorsun.
                                                                Senin sessizliğin benim ruhumun ölümü bunu biliyorsun.
                                                                             Susmasaydın.
                                                                        Öfkelerin çarpsa da yüzüme yinede konuşsaydın.
                                                                                   Tüm sinirin alev alsaydı da yine susmasaydın.
                                                                                   Yok saymasaydın beni.
                                                                                   Seviyorum ya seni
                                                                                   Yine susuyorum sevgimin hatırına
                                                                                   Sen yorulma,Üzülme 
                                                                                   Bu hayat senin
                                                                                   Seni kimsenin üzmesine izin verme.
                                                                                   Ben olsam bile.
                                                                                   Korkma varsa benimle ilgili bir sıkıntın.
                                                                                   Acıtırım diye endişelenme.
                                                                                   Yol senin yolcu sensin.
                                                                                                      Kaderini sen seçeceksin.                                                                                 
                                                                     














2 yorum:

  1. ah böle oluyordur herhalde. biri böle hissederken diğeri bambaşka bi dünyaya gidiyordur.

    YanıtlaSil
  2. Siz de sanirim hiç aşık olmamissiniz :))

    YanıtlaSil