30 Haziran 2014 Pazartesi

UNUTAMAM SANANLAR....













SONRA

Unutamam sananlara sesleniyorum.
Daha öncede unutmuşluklarım vardır benim.
Bunu şimdi bilmenizin imkanı yok biliyorum.
Fakat unutulduğunuz da anlayacaksınız,
Unutmanın o kadar da zor olmadığını benim için.
Üç beş gün ağlarım elbet.
Hatta en damar şarkıları dinlerim
Ağlayışlarım daha şiddetli olsun diye.
Dönüp dönüp hatırlarım eskiden kalan anılarımı.
Resimlere bakarım. Bakar bakar ağlarım.
Sigaranın biri söner, biri yanar.
Arada içki de içerim
Sarhoş olurum unuturum diye ama,
Nedense daha çok hatırlarım.
Kendimi eve kapatırım. Konuşmam dertleşmem kimse ile.
Sorulacak sorulardan kaçarım.
Göz göze gelmem dostlarımla,
Ki sormasınlar diye seni bana.
Sonra;
Sonra bir şey olur bana.
Daha az düşünmeye başlarım seni.
Bunu fark ettiğim de yeniden açarım perdeleri.
Güneş girer odama. Yeni gün yeni umut olur bana.
Bir duş alırım. Saçlarımı tararım.
Giyinir kuşanır hatta az da bir makyaj yaparım.
Atarım kendimi sokağa.
Yürürüm içimdeki umuda doğru.
Bulutlar geçerken üzerimden anlarım ki sen de geçiyorsun benden.
Dalında açmış çiçekleri koklarım. Toprağa dokunur yaşadığımı anlarım.
Dünya varmış be derim içimden.
Yavaş yavaş iyileşir yaralarım.
Sahilde bir kafe de oturur bir de çay söylerim kendime.
Senin için yaktığım son sigara gibi anılarını da atarım denize.

4 yorum: