26 Haziran 2014 Perşembe

KAN KIRMIZI....














YAPTIN YAPACAĞINI YİNE


Uyumadım yine...
Yine gözlerim yaptı yapacağını.
Firari bir gecedeyim, 
Kendimden kaçıyorum.
Kaçtıkça köşeye sıkışıyorum.
Bir kuytuya saklanıyorum aklımın derinliklerinde.
Kuytu kuyuya dönüşüyor.
Düştükçe düşüyorum.
Suya çarpıyor hayallerim
Paramparça oluş sesi çınlıyor kulaklarımda.
Uyumadım yine...
Aklım yaptı yapacağını bu gece de.
Beş karış değil sen karış havada sanırım.
Düşünüyorum düşündükçe bulamıyorum.
Nasıl bir bulmacadır çözmeye çalıştığım
Resimdeki suret sen,
Sen misin sevdanın eş anlamlısı?
Yakın kelimesinin zıttı olduğun kesin.
Çözemiyorum ve çıldırıyorum.
Uyumadım yine...
Kalbim yaptı yapacağını bu gece.
Atıyor mu, durdu mu bilmiyorum.
Görevini unutmuş gibi davranıyor.
Tüm kanı gözlerime pompalamış,
Gözyaşlarım kan kırmızı.
Oysa ben ağlamıyorum.
Tüm bunlar kalbimin oyunbozanlığı.
Oysa susmayı öğretmiştim ben ona.
Olura olmaza kıpraşmamasını...
Ses verme dedim sana her seslenene.
Dinlemedi yine beni
Öğretemedim kalbime seni sevmemesini.
Uyumadım yine...
Yaptın yapacağını bu gece.
Uyutmadı senle dolu sensizlik beni yine bu gece.







5 yorum: