10 Haziran 2014 Salı

YİNE SÖYLÜYORUM YİNE SEVİYORUM....



BU GECE BEN KONUŞACAĞIM.


Sen sus ben konuşacağım
Anlatamam belki ama anlatmaya çalışacağım.
Sabahı olmayan geceleri bilir misin?
Bak bu gecenin sabahı yok
Çünkü sen yoksun.
Peki güneşi doğmayan günleri bilir misin?
Mesela yarının güneşi yok.
Çünkü sen olmayacaksın.
Bir okyanusun ortasında kaldın mı hiç?
Yüzüp yüzüp karaya ulaşamadığın oldu mu?
Ben bu sevdanın okyanus mavisinde
Her kulacı sana atıyorum
Ufukta görünmüyorsun neden?
Bu kadar mı uzakta senin toprakların
Karaya ulaşamayan sandal gibiyim.
Şu dünyanın hiç bir meşgalesi
Meşgul etmiyor beni.
Tüm zamanlar sana kurulmuş.
Akrepte yelkovan da senin peşinden koşuyor.
Her saat başı alarmlar seni çalıyor.
Gün böyle geçer mi deme
Öylede güzel geçiyor ki.
Neyleyeyim ki zaten ben
Senle başlayıp senle bitmeyen günü.
Bir anlamı olmaz ki
Ben gözümü seninle açmazsam güne
Seni düşünerek uyumadığım gece gece midir.
Hele o rüyalar sen ziyaret etmezsen görülmemeli.
Sakın konuşma sen sevgilim.
Beni böyle sevme de deme.
Dinlemem ki zaten.
Ben bildiğim gibi severim.
Sen bildiğin gibi sevme istersen.
Kimse karışmasın kimsenin sevgisine.
Sonrasını düşünme şimdi.
Sonrası yok zaten öncesi de yokmuş.
Sonrası olsa da onu sonra yaşarız.
Zaten asgari yaşıyoruz aşkı
Asgari ücret gibi az zamlı.
Devlet ana gibisin.
Düşünmüyorsun gönül işçisini.
Ben her şeye rağmen vatan sağ olsun diyebiliyorum.
Sevginin bir karşılığı olmak zorunda değil.
Görmemek de mühim değil.
Seven her türlü seve biliyormuş.
Öğrenmenin de hakikatten yaşı yokmuş.
Öğretiyorsun.
Uzaktan sevmeyi
Özledikçe daha çok sevmeyi.
Susarak sevmeyi.
Ama susamadım bu gece.
Bağı çözüldü çenemin.
Okumasan da bunları ben söyledim ya içim rahatladı.
Oh be dünya varmış.
Şimdi gerçekten uyumak istiyorum.

He yine söyliyeceğim seni seviyorum.

12 yorum:

  1. blogun hayırlı olsuuuuun :) hoş geldiiin

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin aramıza..Bizde seni seveceğiz söz :)
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Asgari ücret gibi az zamlı ..
    Gönül işçisi..


    ...

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim hepinize.
    çok mutlu ettiniz beni. aranızda olmak güzel.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba :)
    Blogun hayırlı olsun canım birlikte nice güzel yazılarına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. inşallah vakit buldukça bende birşeyler paylaşmaktan büyük zevk alacağım.

      Sil
  6. hımmmm sen de nursalkımı gibi hüzünlü yazıyon :)

    YanıtlaSil
  7. hüzünlü insanlarmıyız neyiz ki bende bilemedim :)

    YanıtlaSil
  8. ben nursalkımına hüzün kraliçesi diyorum zaten. eh sen daha yenisin aramızda. sen de hüzün prensesi olursun artııık :)

    YanıtlaSil
  9. arada neşeli yazılarımız da olur belki ne dersin.
    gerçi normal halimizle bilseniz bizi nursalkımı ile şaşar kalırsınız :))))

    YanıtlaSil
  10. hımmm demek ki yazarken hüzün çıkıyoo :)

    YanıtlaSil
  11. Yazarken hüzün çıkıyor doğru da bir de yaşarken çıkmasa :)))

    YanıtlaSil