9 Haziran 2014 Pazartesi

Her Geliş Bir Gidişin mi Habercisi?








GELİŞİNİ SEVDİĞİM YARİM

Bu gitmeler
Bitecek mi ey yar.
Her gidişin bir parçamı da yanında götürüyor.
Azaldım
Küçücük kaldım ardında
Oysa her gidişinle büyüyorsun sen bende.
Sen giderken bir hançer saplanıyor göğsüme
Dönene kadar sen bana iniyor daha derine.
Sonra sen geliyorsun
Seninle bahar da geliyor.
Yaralarım iyileşiyor.
Düşünmüyorum gideceğini.
Sadece sen oluyorum tepeden tırnağa
Sadece seni soluyorum burnuma çektiğim havada.
Ateşe yaklaşmak yakar ya pervaneyi
Pervane oluyorum sana
Yanıyorum.
Yanmaya yanıyorum.
Alevlerin sardıkça tüm benliğimi
Yandıkça yeniden doğuyorum.
Sonra sen yakmayı bırakıp
Gidiyorsun
Güneşimi ateşimi benden alıyorsun.
Gidiyorsun bir daha dönecek misin bilmeden.
Bir tek umut bırakıyorsun bende.
Ben bekliyorum.
Gelişlerini ümit ederek.
Gelmesen ne olur biliyor musun.
Sanırım mevsimsiz solarım.
Ateşsiz kalırım.
Pervane olmam bir daha.
Hiç bir ateşe koşmam sana koştuğum gibi.
Güneşsiz kalırım.
Bir daha hiç sabahlara açmam gözümü.
Sonra
Seni yeniden sevmeyi öğrenirim.
Görmeden duymadan sevmeyi.
Gelişini beklemem
Gidişinle acımaz yüreğim.
Gözyaşımın içine saklarım seni.
Düşer yok olursun diye ağlamam bile.
Öyle sessiz
Öyle sensiz severim seni.
Kimseler görmez kimseler bilmez
Ben her gün yeniden seni sevmeyi severim.
Sen olduğun yerde nefes alırsın
Benim burada ömrüm uzar.
Sen orada yemek yersin
Benim burada karnım doyar.
Sen gülersin bir yerlerde
Burada güneşler doğar.
Sen ağlarsan eskaza
İnan bende kıyamet kopar.
Gülüşünü sevdiğim yarim.
Yüreğine hüzün düşmesin
Gözlerin buğu nedir bilmesin.
Önünde açılan her kapı hayır getirsin.
Yollarından umut çiçekleri eksilmesin.
Sen bir kere seviyorum dedin ya
Sırtın bir daha yere gelmesin.
Gelişini sevdiğim yarim...

4 yorum:

  1. dualarla seviyorsan eğer. ve dualarla gelmişse gelen her sözün dua ile başlayıp dua ile bitiyor.

    YanıtlaSil
  2. ne güzel şiir olmuş bu sevgi özlem dolu bi de hüzünlü ama biraz. umarıım üzgün değilsiniz amaaaa sadece bir şiirdir buu :)) bugün bloguma gelmişsiniz. hoşgeldiniiz tişkür ederim. ayrıca hımm yeni gelmişsiniz. umarım gitmezsiniz. keyifli blog günleri de dilerim. zaten daha çook konuşuruz kii. :)))

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim hoşbuldum. evet yeni geldim. nursalkımı sağolsun :) daha yeni öğreniyorum bu blog durumlarını. başarabildiğim sürece biyer gittiğim yok :))

    YanıtlaSil