15 Temmuz 2014 Salı

YAR YARA OLACAKMIŞ.







Yar mi dedim ben sana
Yara olacakmışsın da ondan belki.
Dağ mi dedim ben sana
Yıkılacakmış o dağ ondan belki.
Ben yarınsız sevdim seni
Plansız, programsız
Gel benim ol bir benim ol bile demedim.
Zaten yalanmışsın ondan belki.
Ben sevdamı anlatacak kelime bulamazken
Sen çifte yaşamışsın aşkın yalanını
Nasıl sığdırdın dolu kalbine bana haykırdığın o büyük aşkı?
Aşkın hikmetini anlamamışsın ondan belki.
Nasıl da güzel severdin oysa.
Ya da ne güzel oynamışsın oyununu.
Kimseyi kendin gibi bilme derdin ya
Kendini çoktan kaybetmişsin ondan belki.
Korkularını yenemedin bundanmış meğer
Korku ve aşk yan yana mı gezer?
Gözü görür mü sevenin dağları denizleri?
Kalp gözün kör olmuş ondan belki. 
Doyamazdım ben seni sevmelere
Kıyamazdım gözünde gördüğüm hüzünlere
Bir sözünle yıkardım sana dar gelen şehri
Adam gibi seven benmişim ondan belki.


8 yorum:

  1. aaaaaa soyadın değişti ama yaaaa di miiii :) yeni bi arkadaşımız sandım yaaaa :)))

    YanıtlaSil
  2. evet değişti. iyi de oldu sanırım. yada olacak :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımmm annadım iyi bişi sanırım. şiirlerine bakarsam bi barışma gibi bişi mii. hayırlısı sevindiim :)

      Sil
  3. yok barışma değil. ayrılık...

    YanıtlaSil
  4. hımmm bak ben şiirlerinden anladım önce ayrılık olmuştu diye aa dedim o zaman şimdi barışma oldu. geçende aman iyi olmuşdemiştim ama sen de yok gelsin üzse de demiştin. bence şimdi iyi olmuş o zaman. anladım. giden gider ki zaten. bu durumda iyi olur gitmesi. unutursun sora daaa :) bitmesi gereken bitsin kii :)

    YanıtlaSil
  5. :) bitsin tabi. bitmeli bencede. bunlar kalbimin gelgitleri. bir geçiş dönemi. ve geçiyorda çok şükür...

    YanıtlaSil
  6. Adam gibi seven olmak ayrıcalıktır der susarım :)

    YanıtlaSil