2 Temmuz 2014 Çarşamba

ÇOK ÇOK GÜLMEK DİLEĞİ İLE :))








Gülümsetiyorsun beni.
Tüm kahpeliğine rağmen hayatın
Saçmasapanlığına rağmen
Gülebiliyorum seninle.
Ne büyük bir hazinedir bilir misin?
Onca olumsuzluk içinde 
Yüzünü güldüren birine sahip olabilmek.
Aş başka, iş başka da
Sen bambaşkasın.
Arkadaş başka, dost başka da
Sen bambaşkasın.
Ana başka, baba başka da
Sen bambaşkasın.
Daha çok güleceğimiz günler dileği ile
Gülen dudaklarından öpüyorum.
Benim gülen yüzüm 
Seni her şeyinle seven 
İyiliğini,mutluluğunu dileyen
Biri var unutma.
Unutma ki mutlu olmak için imkanlar yarat.
Sen aşksın, Aşka gülmek yakışır.
:)))))))))

3 yorum:

  1. gerçektende aşka gülmek yakışır. insan sevdiğiyle kaliteli ve eğlenceli vakit geçirmek isitoyr.

    YanıtlaSil
  2. Aşkın ömürlük olsun Merhabalarr:))

    YanıtlaSil
  3. Merhaba. Teşekkür ederim.Ama benim aşkımın ömürlük olması mühim değilki Karşılıklı olsun :))))

    YanıtlaSil