9 Mart 2017 Perşembe

UFACIK BİR NASİHAT





UFACIK BİR NASİHAT 😊😊😊

Çok sevmeli insan; 
Sevdiğini çok sevmeli.
Her hali ile sevmeli.
Öyle en ufak zora gelince kesip atmamalı .
Unutmamalı uğruna yapılan güzellikleri, 
Vefalı olmalı.
Vefa semt adıyla kalmamalı hafızalarda.
Gönülden olmalı sevdalar dilde değil.
Gülüşürken sevdiğin gibi tartışırken de sevmelisin.
Tartışmalısın hatta kavga bile etmelisin.
Ama en ufak tartışmada bile zehirli  kelimelerle incitmemelisin
Ben kadınım, ben erkeğim egosu olmamalı sevende.
Ben asabiyim, ben tahammülsüzüm gibi düşüncelerin ardına saklanılmamalı
Ben çok çektim, çok stresli günler gördüm gibi laflar bahane olmamalı. 
Herkes sıkıntı çekiyor sonuçta bu hayatta,
Kimi maddi kimi manevi...
Kimsenin yaşadığı küçümsenecek değerde değildir unutmamalı.
Her acı, her sıkıntı ağırdır yaşayana,
Saygılı olmalı.
Dedim ya; kavgada etmeli ama acıtmadan incitmeden,
Telafisi zor yerlere götürmeden.
Sevmeli insan sevdiğini
Hatasıyla, günahıyla sevmeli
Kimse melek değil sonuçta
Nurdan da yaratılmadık değil mi?
Hepimiz insanız ve biz doğrularımızla olduğu gibi hatalarımızla da biziz.
Sevmeli insan sevdiğini...
Çok sevmeli... 
Çünkü, öyle bir zaman da yaşıyoruz ki;
Her şeyin maddiyata dönüştüğü şu zamanda maneviyatı bulmak zor.
Çünkü, öyle bir zamanda yaşıyoruz ki;
Kötüyü göre göre iyinin kıymetini anlayamıyoruz.
Çünkü, öyle bir zamanda yaşıyoruz ki; 
İyi niyetin altında mutlaka başka niyetler arıyoruz.
İyiliğimiz için söyleneni bile kötü anlıyoruz.
Fakat şunu da unutmayalım ki;
Öyle bir zamanda da yaşıyoruz ki;
Bir gün bir canlı bomba,
Bir an bir kör kurşun,
Bir an gözü dönmüş bir psikopat ecelsiz alabilir sevdiklerimizi
Kalp krizi kadar hatta kanser kadar normal artık böyle kayıplar.
Zamansız hatta belkide mekansız kaybedebiliriz sevdiklerimizi
O yüzden sevin
Sevdiğinizi söylemekte hissettirmekte gecikmeyin.
Belki yarını yoktur.....

T. Y.

2 yorum: